ADMINISTRAREA PROPRIETATII
Administrarea corecta a proprietatii conduce la confortul dorit in ansamblul dumneavoastra.
Ne recomanda experienta in gasirea solutiilor optime pentru eficientizarea costurilor Asociatiei din care faceti parte.
Avem TIMPUL necesar pentru gestionarea problemelor aferente spatiilor comune, timp pe care TU, ca NOU PROPRIETAR, il poti petrece cu familia sau facand lucrurile care te pasioneaza.
CE problema intampini ? – Tocmai te-ai mutat intr-o locuinta noua ? Participi la Adunarea Generala dar Nu ai timp sa te implici in administrarea Asociatiei de Proprietari si doresti ca acest lucru sa fie lasat in grija expertilor.
Administrare financiar contabila
- Repartizarea facturilor Asociatiei in listele de plata lunara
- Intocmirea listei de explicatii
- Organizarea contabilitatii prin intermediul programului BlocManagerNET
Administarare tehnica
- Inspectarea periodica a spatiilor comune
- Controlul facturarii corecte in baza indexului transmis lunar catre furnizorii de utilitati
- Contractare, supraveghere si receptie lucrari reparatii
Acces on-line
- Creare cont proprietar in aplicatia BlocManagerNET.
- Acces on-line la lista de plata, facturi, contracte si documentele Asociatiei
- Comunicare prin intermediul paginii de discutii.
Cenzorat
- Verificarea modului de organizare a Asociatiei
- Verificarea situatiei financiar-contabile a Asociatiei
- Intocmirea rapoartelor privind desfasurarea activitatilor din cadrul Asociatiei
Casierie
- Plati prin intermediul PAYPOINT si SELFPAY cu ajutorul unui card personalizat
- Plata cu cardul in aplicatia BlocManagerNET
- Incasare prin aplicatia PAGO
CUM facem ceea ce facem ?
Incepem prin infiintarea Asociatiei de Proprietari, oferind consultanta Adunarii Generale si membrilor Comitetului Executiv.
Dupa obtinerea personalitatii juridice a Asociatiei si semnarea contractului de administrare vom organiza situatia financiara prin intermediul programului BlocManagerNET.
- Intocmim lunar listele de plata si explicatiile
- Gestionam situatia financiara conform hotararilor Adunarii Generale adoptate de catre Asociatia de Proprietari
- Intocmim si pastram evidenta contabila, registrele obligatorii ale asociatiei prin intermediul programului BlocManagerNET
- Detinem certificat digital pentru depunerea lunara si semestriala a declaratiilor obligatorii la ANAF si Primarie
- Intocmim si depunem situatia elementelor de ACTIV-PASIV la departamentul Asociatii de Proprietari din cadrul Primariei
- Incarcam extrasele bancare in programul de calcul
- Realizam dosarul cu situatia financiara lunara si il predam catre membrii Comitetului Executiv
- Saptamanal vor fi inspectate spatiile comune, vor fi comunicate Presedintelui problemele identificate si se vor contracta prestatori pentru remediere ulterior obtinerii ofertelor avantajoase
- Lucrarile contractate vor fi supravegheate si receptionate de catre reprezentantul nostru
- Dupa distribuirea corecta a facturilor vom afisa lista de intretinere, lista explicatiilor si notele de plata vor fi transmise pe e-mail proprietarilor
- Fiecare proprietar va avea un cont on-line creat in platforma BlocManagerNET unde va putea consulta documentele Asociatiei, listele de plata, explicatiile, indexul de apa si facturile lunare.
- Oferim posibilitatea platilor prin intermediul cardului bancar in aplicatia BlocManagerNET sau cu numerar la PAYPOINT si SELFPAY.